Accepterad Kar1ssoN | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? felix karlsson

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2006

Vad heter du på discord? KarlssoN#5450

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mamma och pappa vecka:
Måndag 16-01
Tisdag - 15-01
Onsdag 19-01
Torsdag 16-01
fredag 15- 02+
lördag 14-02+
söndag 14- 01
Det varierar så klart men kan ju spela dom tiderna.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa så mycket mot lallare och kunna få bort dom under scenarion t.ex när dom bara kommer fram och earaper i micken, och nu när ja är krim så underlättar servervakt väldigt mycket då slipper staafsen slösa sin tid på lallare och kan hjälpa andra folk som behöver hjälp

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? de skulle underlätta mycket i spelet mot alla lallare och massa sånt, har spelat på denna server ett tag och staafsen har alltid hjälpt så vill hjälpa tillbaka genom att hjälpa dom mot alla lallare som finns så slipper dom lägga ner massa tid på dom. Och nu när jag är krim så är de mycket folk som powergamer snackar mycket ooc i scenarion och massa mer så kn jag göra nått åt de istället för att att staafsen ska behöva lägga sig i, i små grejer. och de är mycket buggar nu att jag ramlar genom marken och dör så måste skicka report och då kanske inte staafsen kan hjälpa direkt, så då kan jag revva mig själv istället för o vänta på staafs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade hjälpt till att dva bilar som står mitt ivägen och bara står där och kunna få bort folk som lallar, failrpar, powergamar och snackar mycket ooc, t,ex om de står bilar mitt i vägen så skulle jag kunna dva dom istället att massa folk ska kunna åka in i dom och crasha för de händer ganska ofta, och om nån krockar och sedan åker iväg igen så skulle jag kunna få tag på id och lägga en /svban på han och klippa och skicka till en staaf för de är grov powergaming

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer vara aktiv ganska mycket och kunna hjälpa till servern att bli bättre och få bort alla lallare, óch de kommer underlätta under krimvärlden för de är mycekt dsync nu och folk flyger ut ur bilen och dör och då kan vi bara revva den för att de var grov dsync t.ex de hände igår och då hade vi ingen servervakt inne och då var vi tvugna o åka hela vägen till sjukhuset istället för att revva han.

Varför vill du bli servervakt? För jag kommer vara aktiv ganska mycket och kunna hjälpa till servern att bli bättre och få bort alla lallare, óch de kommer underlätta under krimvärlden för de är mycekt dsync nu och folk flyger ut ur bilen och dör och då kan vi bara revva den för att de var grov dsync t.ex de hände igår och då hade vi ingen servervakt inne och då var vi tvugna o åka hela vägen till sjukhuset istället för att revva han. Kommer vara lite mera på torget och piren och titta så allt de bra ut så alla följer reglerna och kommer som sagt vara inne mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan inte alla men kommer ha lätt för o lära mig kan ju t.ex /svban som bannar dom i 1h som gör misstag men inte stora misstag för att få en stor ban, sen finns de /kick som kickar en de kan man göra när folk har fel kläder eller bara står afk, sen finns /dv som dvar bilar om de står i vägen, sen finns de /toggleid som man kan använda på piren t.ex där de händer mycket vdm och sånt så ser man id direkt och kan svbanna dom sen skicka in till staaf. sen /revive så man kan revva för vdmare och massa mer som händer, sen /who som man kan se deras ingame roller som , icke medlem, medlem och krim.

Är du whitelistad på serven? Ja är även krim.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit bannad för powergaming men de har jag löst för de var en felaktig ban för mig var de dsync och de löste sig, den också halv ooc för skrev /dagdrömmer men kommer inte ske igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive bästa servern!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka