Accepterad kaptenfoffo | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Heisenberg62#4491

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Kalle Marksson föddes den fjärde september 1985 i en dyster stad som heter borås. Hans far vart förtjust i alkohol sen en ung ålder. Och på grund av detta så hade lilla kalle en hård barndom. Men när Kalle hade fyllt 15 och det vart dags för sitt gymmnasie val så tänkde han hårt.
Ända sen Kalle var en liten tallevante så hade han alltid viljat vara en sjöman så det vart naturliget att han valde Fordon och Transport pogrammet.
Nybliven från gymnasiet med betyg direkt från helvetet Kalle letade efter en handel där han kunde briljera. En annons för ett fartyg i behov av viss bemanning. Män, segel och syfte, men saknar en kapten. Efter några vita lögner blev han kapten av den Flygande ängeln. Kalle seglade i 10 år, tills han hamnade i en storm som dödade hela hans besetting. När vattnet hade lungnat sig hamnade han på stranden av denna nya stad redo för äventyr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? anledning jag ska bli en medlem på Unive är för att jag tar RP väldigt seriöst och lever värkligen in mig i karaktärerna jag skapar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt insatt i karaktären av Kalle och tror jag värkligen kan delta i RPn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo vi säger att jag har till ett exempel nu så har jag gjor ett bankrån eller ettbutiks rån och polisen kommer så ska dem inte låta mig vinna hella tiden utan låta mig kanske förlora eller vad man ska säga.

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka