Nekad kaptenfoffo | Medlem ansökning Hugge

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Jani#4491

Vad är ditt födelsedatum? 3 oktober 2007

Berätta om din karaktär.
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Valter Hartwell Vit-. Han är en man med en fascination av kemi och allt det kan göra och skapa. Valter föddes den fjärde september 1985. Han vart född i ett svårt liv då hans mor dog kort efter han föddes. Hans far Heino Hämäläinen var en smutsig mekaniker, det gjorde så att lilla Valter alltid ville göra sin far stolt och bli en kemist. Han studerade hårt för att komma in i ett högt upsatt unversitet. Efter 4 år av oglömbara nätter av festande och studering till prov hade han äntligen fått sin kemist utbilning och gjorde sin far stolt.
Nu mera hamnade Valter i unive staden för att söka en framtid

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att mina karaktärer tror jag kan skapa många roliga senarion och situationer. Jag är också väldigt insatt i valter vit och tror jag kan göra stora grejer men honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar min rp och karaktärer väldigt seriöst fast försöker också vara rolig för att skapa en bra atsmosvär åt servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo vi säger att jag har till ett exempel nu så har jag gjor ett bankrån eller ett butiks rån och polisen kommer så ska dem inte låta mig vinna hella tiden utan låta mig kanske förlora eller vad man ska säga.

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka