Nekad kaptenfoffo | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? Jani#4491

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit en trogen spelare på unive sedan sommaren 2022.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har märkt att på sistånde när jag behöver en taxi så finns ingen anställd. Detta får mitt blod att koka och jag ska se till att något som detta ALLDRIG! Ska hända igen. Men jag kommer också försöka utväckla en relation till mina arbetare ok kommer se till att dom får den uppmarksamheten dom behöver för att kunna briljera sig i denna branch.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är ryset bra på att köra men annars har ingen annan velat anställa mig för attt chefen alldrig vart online. Detta gjorde mig väldigt ledsen och jag vill inte att det som hända mig ska ske till någon annan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag ser mig själv att kunna vara inne runt 4-6 timmar varje dag. Förutom på högtider te.x Hannukah, Eller läkar möten. Men jag ska göra mitt bästa för att spela på dom tiderna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA! Unive har mycket andra roliga och bra saker att göra Te.x Droghandel!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej unive är det enda som jag deltar i på momanget med ingen plan på att byta

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka