Accepterad kaptenfoffo | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Micah#4491

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 16 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-05 145749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag konfiskerade en pistol

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ner en väg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och en annan spelare åkte till ett gänghus för att snacka med en Valter Vit. Som hade varit en bråkstakare. Vi fick ett tip av att han skulle vara vid detta gänghus. När jag gick in var det helt tomt inte en själ var där. Så jag gick fram till dörren och börja fråga om någon var där. 30 sekunder efter jag frågade detta så kom en snubbe bakom mig som jag ej hade sett. Eftersom han verkade bo här frågade jag om var Valter befan sig. Han började säga "HMmmm jag vet inte bror" Det var då jag märkade att han hadde en glock i en holster på sig. När jag såg detta så tryckte jag på F6 och valde "Sätt handbojer på den misstänkta" och tog hans pistol för att han var en fara för mig och jag värnade för mitt liv precis som reglerna säger. Efter detta försöker jag få honom att öppna dörren som han ej gör.

1. Grov fear RP
Att säga att jag inte värnade för mitt liv verkar lite skumt. Jag märkade att han hade en glock i sin holster, inte i sin hand. Så jag hade alla möjligheter att göra det som jag var tränat till att göra och sätta handbojer på honom.
Modden som bannade mig sa att jag skulle ha sprungit iväg när jag såg den. Detta tänkte inte jag på för att det värkade som det största formen av att inte Fear rpa. Då stället vi var på var helt öppet och han kunde bara sjutet mig i ryggen. Så det verkade som att sätta handbojer på honom var det ända rimliga alternativet.

2. Grovt lall
Jag ser värkligen inte hur detta skulle kunna vara grovt lall. Efter han vägrade säga koden till dören så vi kunde ta honom till stationen. Så jag släppte honom och gav honom en böter. Och precis när han blev släppt så började han springa mot sin bil. Jag och min kamrat var tvungen att springa utan och då sa jag "Drive man DRIVE!, Då var jag värnade för mitt liv och trodde han skulle hämta ett nytt vapen. Jag skrattade lite när jag sa det men det var för att jag fan scenariot roligt OOC. Och skratt är inte nåt man lätt kan kontrolera

3.
För att sammanfatta detta så tycker jag bara att San inte såg tillräckligt mycket av det som hände för att fatta vad han skulle göra. Han tog då den drastiska lösningen genom att banna mig i 16 dagar. Detta var bara ett simeplt misstag skulle jag säga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett fåtal bans mest för små grejer när jag var en ung unive spelare. jag har dock lämnat lallandet bakom mig och har nu ett stabilt jobb i securitas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunanat vänta utanför eller hittat valter på andra sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte gå in i gänghus

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka