- Meddelanden
- 217
- Reaction score
- 100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/
Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3
Vad är din discord tagg? Captain Tyrone#4491
Vem var det som bannade dig? QT
Hur lång tid var din ban? 3 dagar och 15 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte det står inget i bannen om vad jag gjorde
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till piren
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser nu vad jag gjort fel
Jag ser detta som ett simeplt misstag och kommer försöka att inte göra om det. Jag tycker dock att det är ett väldigt kraftigt straff för att jag glömde skriva "Sme blöder kraftigt" eller nåt sånt. Simpelt misstag hade inte kört unive på ett tag så det vara bara en sak jag glömde sorry
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 22 bans mest för små grejer
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte börjat köra iväg efter händelsen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att oavsätt vad rpa på skador
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3
Vad är din discord tagg? Captain Tyrone#4491
Vem var det som bannade dig? QT
Hur lång tid var din ban? 3 dagar och 15 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte det står inget i bannen om vad jag gjorde
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till piren
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser nu vad jag gjort fel
Jag ser detta som ett simeplt misstag och kommer försöka att inte göra om det. Jag tycker dock att det är ett väldigt kraftigt straff för att jag glömde skriva "Sme blöder kraftigt" eller nåt sånt. Simpelt misstag hade inte kört unive på ett tag så det vara bara en sak jag glömde sorry
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 22 bans mest för små grejer
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte börjat köra iväg efter händelsen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att oavsätt vad rpa på skador
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Senast ändrad: