Accepterad kaptenfoffo | Ban Överklagan [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Micah#4491

Vem var det som bannade dig? F1owez men pinga tarzan han tog över tror jag. fo1wez är inte längre staff

Hur lång tid var din ban? PERMANENT

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-06 205545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var väldigt dålig på mitt jobb och lallade lite.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag log död i en bil efter nyss blivit RDMad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först och främst så sade modden som bannad mig att han skulle unbanna mig efter några dar. På grund av att en perma ban för mild lall, milt korruption, och mild ooc verkade extremt överdrivet.
Sen tycker jag inte att korruption är rätt ord jag skulle säga grova tjänste fel. Jag kunde te.x inte söka igenom folk bara för att dom slog mig. Jag borde bara tatt in dom till stationen och låtit polisen gjort det svåra.

Jag har också nyss köpt krim och är redo att hoppa in i den krimminella världen på unive. Den typen av RP tror jag är bäst för mig. Det är väldigt trist nu också att många av mina vänner börjat köra unive och jag inte kan vara med dom.

Jag ber om ursäkt för allt jag gjorde och hoppas ni förstår att jag är ledsen för mitt betteande. Lall är inte roligt för andra och nu mig själv och jag kommer slänga in hatten i Krim RP då jag tror att jag kommer prestera bättre där.

Jag vill värkligen inte att detta ska hända igen och jag ska göra mitt bästa genom att joina ett Seriöst gäng som inte lallar. Om dom runt mig inte lallr kommer ju jaag följa deras exempel.

Unive är värkligen nått jag brinner för och tycker är väldigt roligt. Det är bara att ibland slippar jag upp och så händer detta.
Men förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 27 olika bans docjk är dom flästa från mina första dagar på unive när jag var en lallare men jag har ändrads

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha en bättre andledning för att söka igenom folk och inte använt våld så ofta som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det finns många olika definitoner av korruption och att jag borde frächa upp lite på reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka