Accepterad kaptenfoffo | Ban Överklagan [IzY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Captain Tyrone#4491

Vem var det som bannade dig? Isy

Hur lång tid var din ban? 4 dagor

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-01 202508.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag arresterade en man som gjorde ett illegalt fil byte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en fysiskt konfrentation med en misstänkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde. Jag var för snabb med batongen och skulle bara tacklad och arresterat när han puttade mig. Jag hoppas att vi kan vända blad och gå vidare då detta var en väldigt mild grej jag gjorde. Jag fattar vad som gick fel men när det hände var det för sent för att stoppa. Det skulle inte funkat i RPn om jag helt plötsligt bara lät honom gå för ingen andlening.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 25 olika bans för olika och små grejer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit honom gå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ibland kan man låta lite milda saker gå. Och inte arrestera alla som göra ett litet brått

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka