Nekad kaptenfoffo | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Captain Tyrone#4491

Vem var det som bannade dig? SvarteVille

Hur lång tid var din ban? 55 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-18 225110.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog pistoler från krimminella som en secritas vakt och påstås har C loggat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med mina kollegor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skriver för att överklaga ett förbud som nyligen sattes på mitt konto. Jag förstår att mina handlingar var oacceptabla, och jag vill ta fullt ansvar för det jag gjorde. Jag hoppas att jag genom att skriva denna vädjan kan visa min uppriktighet i att göra saker rätt och visa att jag är uppriktigt ledsen för det jag gjorde.

Jag erkänner att jag gjorde ett misstag genom att stjäla från en annan spelare och lämna spelet. Jag förstår att den här typen av beteende är oacceptabelt och går emot andan av fair play som är så viktigt i Unive. Jag ångrar djupt mina handlingar och förstår konsekvenserna av mitt beteende.

Sedan händelsen har jag tagit mig tid att reflektera över mina handlingar och inse att det jag gjorde var fel. Jag har lärt mig att sättet jag agerade inte bara var sårande för den andra spelaren, utan det bröt också mot användarvillkoren för spelet. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara var ett misstag utan också var ett allvarligt brott mot reglerna som styr spelet.

Jag är verkligen ledsen för det jag gjorde, och jag vill göra saker rätt. Jag förstår att jag måste ta konsekvenserna av mina handlingar, men jag hoppas att du överväger att ge mig en andra chans att bevisa mig själv som en ansvarsfull spelare i ditt spel. Jag lovar att bete mig enligt spelets regler och riktlinjer och att gottgöra mina tidigare handlingar.

Tack för att du tog dig tid att läsa min överklagan. Jag hoppas att du överväger min begäran om en andra chans att spela i ditt spel.

Aledningen till att det påstas att jag C loggat är för när min älskade mor sa att jag skulle hjälpa henne med en grej så lämnaded jag på direkten för att hjälpa henne. Jag var också inte i något slags Scenario så jag ser inte varför jag inte skulle kunna få lämna

Klippet som visade det jag gjorde fel visar dock inte att jag C loggar. Så det tycker jag är lite konstigt
Ephesians 4:32
“Be kind and compassionate to one another, forgiving each other, just as in Christ God forgave you.”

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger. Dom flästa blev överklagade dock som visar att det var felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle göra allt jag gjorde på ett mer officielt sätt. Genom att starta senrion där jag konfiskerar vapnerna.
Jag tyckte helt änkelt att klubben inte var säker när människor hade vapen på allmän plats

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alldrig göra om det jag gjorde. Om man ska konfiskera vapen ska man göra det på ett officelt sett

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka