Accepterad Kaptenen | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? ViggoLito#7401

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Zetterström och är 20 år gammal. Som person är Alexander väldigt snäll och har alltid tyckt bra om de flesta. På sin fritid gillar han att träna, vara med sin familj och att köra bil. Alexander har haft en bra uppväxt med sin Mamma, Pappa, sin syster och hund. Hans betyg har alltid varit på gränsen på godkänt och han har aldrig direkt gillat skolan. Som liten satt han oftast inne och spelade. Det var tills han blev 15 för då köpte han en moppe och var ofta ute och körde med sina kompisar. Så fort han fyllde 16 så ville han börja övningsköra och han skaffade även lätt mc. Under den här tiden växte även Alexanders bil intresse. När han fyllde 18 så blev han mer och mer intresserad av poliser och polisbilar. Från och med den dagen så blev hans intresse poliser. Han hoppade till slut på polis skolan och nu är han äntligen klar, så nu väntar han bara på en jobb intervju hos polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka mitt bästa för att bidra med så hög rp nivå som det bara går. Om jag skulle hamna i ett scenario så skulle jag försöka skapa en rolig miljö för alla. Och om man märker att det inte händer så mycket på servern så kan man kanske anordna en carmeet eller någon slags tävling, Sen skulle man även försöka bli servervakt någon gång och hjälpa till så mycket man kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att man inte ska abusea sina roller och alla ska ha lika stora chanser att vinna ett scenario. vad jag har uppfattat det som.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, en av reglerna är t.ex. powergaming som är att man inte ska rpa efter makt och pengar och sen har vi också Meta gaming som betyder att man inte får ta information från ooc till ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat på många servrar innan inklusive unive. Har dock tagit en paus i ca 1 år och nu vill jag starta igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka