Accepterad Kaptenen | Ban Överklagan [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229763558/

Ditt Hex-ID: steam:11000014baaffe6

Vad är din discord tagg? Kaptenen#7401

Vem var det som bannade dig? Dexter

Hur lång tid var din ban? 5 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Bannad på unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev slagen och då började jag slå tillbaka på piren. Tror jag och de är det som står i bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag träffade en som rpade som en typ apa, och sen kom en kille och slog mig och apan och då slog vi tillbaka så fortsatte det så och sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban och jag ångrar det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte riktigt mina tidigare bans men jag har iaf tänkt på vad jag har gjort för fel och sen har jag med i spelets gång vad jag ska och inte göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag kunde tänkt på mina handlingar innan man gör det. Jag har en liten förmåga att göra det men jag fattar sen vad jag ska inte inte göra. Men det är typ det att jag tänker på min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på mina handlingar och inte göra om dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja helt klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka