Accepterad Kaptenen | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Kaptenen#7401

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv typ 8-12 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it att få in bild men jag har blivit bannad 8 gånger innan står det för mig här. men en var felaktig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa helper och uppåt på servern. Dem finns där för att banna och kicka folk som inte kan bete sig som jag menar med då att dem gör regelbrott eller lallar runt bara, Dem finns på servern för att jämna upp serverns rp nivå så att den inte ska bli lallig eller att folk gör regelbrott. En servervakt ska även bara låta problemen komma till dem och dem ska inte leta efter problem på servern då det är ett jobb för staffs. De kan även dva bort bilar som står öde när dem rpar. Så dem är på servern för att hjälpa till och kicka och banna folk som gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa till med serverns rp och kunna få bort allt lall/regelbrott. Jag vill även finnas som servervakt och jag gör scenarion eller liknande för att kunna banna dem om någon gör fel (efter scenariot). Jag kommer vilja att utveckla min och andras rp på servern och kunna vara en bra förebild för folk här på servern genom att inte göra några regelbrott och inte lalla. Det är väldigt viktigt som servervakt och inte göra några regelbrott för att man ska vara en förebild för medlemmar på servern som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Dem två sakerna är typ likadana, korruption är typ om jag ressar mig själv mitt i ett scenario för att jag dör av en verklig anledning. Och abuse är t.ex. om jag går runt med toggle id på i scenarion osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka