Inaktuell Kaptenen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Kaptenen#7401

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Just för att jag vill utveckla unives community för att bygga det ännu större och att få in nya roliga medlemmar som får chanser att uppleva och vara med i roliga scenarion som t.ex. rån, gängkrig, stormningar osv. Det verkar även som ett riktigt roligt jobb som passar mig och jag känner att jag kommer kunna lägga mycket tid på det. Jag gillar även att hjälpa så därför anser jag att det är roligt att underlätta för staff teamet. Sen är jag RIKTIGT prat glad så jag tror att det skulle passa mig. Detta är varför jag ansöker till medlemskap ansvarig på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Just för att jag är riktigt aktiv och jag är väldigt lojal för min ålder. Jag kommer bara ta in dom jag känner är redo för servern och är redo att vara medlem. Jag kommer lägga min största tid online på datorn att svara på Medlem ansökningar när jag sitetr framför datorn. Jag har även varit helper på några andra servrar så jag tror att jobbet kommer vara ganska enkelt men också roligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla med på ett trevligt sätt med en bra ton och att man ska inte uttrycka sig på något dåligt sätt oavsätt om man får kritik från någon. Man ska aldrig uttrycka sig rasistisk osv på något sätt som varken medlem eller uppåt. Och man ska givetvis bemöta någon som man vill bli behandlad själv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja, jag tycker inte mer än att dom ända som ska ha den är folk som är ute efter hög rp nivå och som strävar efter rolig rp på servern. Det hade varit roligt att medlemmar fick just unive att sticka ut på sitt egna sätt och att man får tillsammans bygga upp ett större community och få skapa roliga scenarion och event för alla på servern. Men det ska inte vara någon typ större roll så man får tillgång till att banna osv. Och att alla som har rollen ska ha rätt till att få lära sig var rp är och vad det innebär att vara medlem på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Rollen "Medlem" ska gå till dom som faktiskt vill göra unive till en rolig plats och folk som är trevliga som vill vara med att rpa och att utveckla servern. Och att dom ska vara med och stötta unives community och ha det trevligt. Dom ska även kunna vad serverns regler innebär och vad för krav man har som medlem på unive. och att man ska respektera alla såklart.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att släppa in kompetenta spelare på servern som vet vad rp innebär och jag ska se till att dom kan reglerna och att dom inte bryts. Jag ska även vara ordentlig när jag rpar ingame och inte lalla, Man ska även vilja som medlem att vara med och bygga communityt större.

Hur ser din aktivitetet ut? Lov: typ 4-8 timmar varje dag om inte mer Helger: varje dag typ också 4-8 timmar om inte mer vardagar kanske 4-6 timmar om inte mer

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive och jag har inga planer att byta

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka