Nekad kapten.Sjöman | Whitelist ansökning (Simon) [bannad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kapten.Sjöman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303288093/

Vad är ditt namn i verkligheten? mosa

Vad är ditt discord namn? heal.me#2799

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kapten sjöman, han är en kille som växte upp i ett härligt och underbart liv, han flyttade runt ganska mycket i staden för att utforska alla delar av staden det han är mest intresserad av är bilar. Redan vid ung ålder så började han ett liv chaufför då han älskade att köra bil. Det enda han visste hur man gjorde var att laga bilar eller hitta på egna bil delar, som t.ex plåt och chassi. Ganska snabbt blev han indragen i en värld av massa bilälskare och olika aktiviteter inom bilindustrin. Nu när han har växt på sig några år så har han försökt att ta det till nästa steg och börja köra racing, då hans vän dog i en krash för han körde en bil för fort i en bana, vilket fick Karl på en väg av upprättelse och rättvisa. Han finner sig själv var pengarna är, varesig det är att boosta bilar eller att hitta ett hederligt jobb som han betalar skatt för. Han är en känslig person menväldigt social och lojal.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag kan tänka mig att mina år av RP experience, då jag har spelat på denna server väldigt länge sen men jag kan även bidra med skratt, events, scenarios, mm. Jag bryter aldrig karaktär och jag tar RP väldigt seriöst. Jag hoppas på att bli en medlem av Unive så jag kan komma in i GTA RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom jag vill kunna jobba helt ärligt jag tycker det skulle vara väldigt kul att få jobba som polis för att kunna bidra med att ha ordning och reda i servern. Som whitlist kommer jag kunna jobba som polisoch bidra väldigt mycket till samhället.

Hur hittade du Unive? jag sökte på svenska server men hittade även på youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mig inom RP och jobba hederligt som polis och sikta högt för jag vill satsa på att kanske en dag bli chef i polisen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope ingen annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka