Accepterad kapten.Sjöman | Whitelist ansökning (Diego)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kapten.Sjöman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Användarnamn: kapten.Sjöman

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303288093/

Vad är ditt namn i verkligheten? mosa

Vad är ditt discord namn? bumbibear#2799

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2001

Berätta om din karaktär. hej min karaktär är kapten sjöman han är 30 år och alltid jobbat inom båt men vill ändra på det han är en person som alltid vill utvecklas och jobba hårt för att uppnå alla sina mål. han har fru och 2 barn. Där tyvärr så skildes dom åt eftersom när kapten sjöman var ute och jobbade 1 vecka i atlanten som sjöman så gick frun och blev otrogen och skaffade en annan man. Då tog kapten sjöman hand om barnen, och flyttade till multistaden där han nu inte äger så mycket och måste jobba upp sig. Det är just därför jag ansöker om whitelist då jag kapten sjöman behöver försörja mina barn med ett bra betalt jobb. Jag har alltid haft intresse för polis då jag gillar ordning och reda och inte gillar busiga människor som inte följer regler.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom Alla i servern speciellt Staff är väldigt trevliga exakt som min karaktärs personlighet då han är väldigt hjälpsam och vill alltid hjälpa andra. Jag vill jobba hårt för att uppnå vissa mål. Som till exempel att jobba som polis för att jag gillar ordning och reda men även för att se till att alla andra i servern har det bra och ingen som bryter mot reglerna. Jag vill kunna jobba upp mig till att bli whitelist ansvarig eller något annat ansvarsområde för då hjälpa andra som kanske är nya eller behöver lite guide. Min karaktär kommer göra multistaden till en roligare och trevligare stad med massa skämt, skratt och glädje. med min karaktär så bidrar jag med bra RP och kommer även sprida bra RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom jag vill kunna jobba helt ärligt jag tycker det skulle vara väldigt kul att få jobba som polis för att kunna bidra med att ha ordning och reda i servern. Jag kommer även bidra med en riktigt hög RP nivå då jag läst alla regler innan jag börja spela och tycker de väldigt tråkigt när vissa inte följer regler det förstör spelet men jag kommer självklart alldrig bryta mot reglerna då jag kommer bidra med riktigt hög RP nivå.

Hur många timmar har du på FiveM? 9

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom youtube

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka