Accepterad KAPTEN #JOKER | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KAPTEN #JOKER

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo sandberg

Vad är ditt discord namn? clapxz333

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils acketun 2000 03 05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, ambitiös, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils växte upp i en vanlig familj lärde sig tidigt att ta ansvar. Han flyttytade till staden för att skapa ett bättre liv för sig själv. Hans mål är att starta ett eget företag och bygga ett stabilt liv genom lagligt arbete och goda kontakter

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag bidrar med seriös och respektfull rp, följa regler och skapa roliga scenarion både för mig och andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna själv utan att man ibland låter andra få fördel i ett scenario för att göra RP roligare och mer realistiskt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång fick jag en varning, men jag lärde mig av det och har sen dess skött mig mig bättre. Råkade köra på en folkgrupp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid värdera sitt liv [ NVL ]. Man får inte använda OOC-information i RP ( Metagaming )

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn och mogen spelare som verkligen vill satsa på RP. Jag vill utvecklas och bidra till en bra stämning på servern

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och Framtidsplaner

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo sandberg

Vad är ditt discord namn? clapxz333

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils acketun 2000 03 05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, ambitiös, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils växte upp i en trygg och vanlig familj där han tidigt lärde sig värdet av ansvar, respekt och hårt arbete. Redan i ung ålder började han hjälpa till hemma och ta egna initiativ, vilket formade honom till en målmedveten och självständig person. Under uppväxten utvecklade han ett starkt intresse för affärer och entreprenörskap, inspirerad av personer i sin närhet som drev egna verksamheter.När han blev äldre valde han att flytta till staden för att få fler möjligheter och utmana sig själv. Där började han bygga upp sitt nätverk, arbeta hårt och samla erfarenhet inom olika områden. Han har mött motgångar på vägen, men har alltid sett dem som lärdomar och använt dem för att utvecklas vidare.Hans långsiktiga mål är att starta ett eget företag och skapa en stabil och framgångsrik verksamhet. Han vill bygga sitt liv på ärlighet, goda relationer och hårt arbete. På sikt drömmer han om att bli en respekterad person inom sin bransch och kunna ge tillbaka till samhället genom att skapa jobb och möjligheter för andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag bidrar med seriös och respektfull rp, följa regler och skapa roliga scenarion både för mig och andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna själv utan att man ibland låter andra få fördel i ett scenario för att göra RP roligare och mer realistiskt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång fick jag en varning, men jag lärde mig av det och har sen dess skött mig mig bättre. Råkade köra på en folkgrupp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid värdera sitt liv [ NVL ]. Man får inte använda OOC-information i RP ( Metagaming )

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn och mogen spelare som verkligen vill satsa på RP. Jag vill utvecklas och bidra till en bra stämning på servern

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka