Inaktuell Kapten | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kapten

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: Kapten5

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2005

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja vara en del av utvecklingen på både staff teamet och servern. jag är en driven person som gillar att arbeta och pusha andra till att hela tiden utvecklas. Jag har som mål att kunna hjälpa andra å det vill jag kunna göra även på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu har unive stora problem inom Krim rp bland annat social rp är ganska bristande på senaste tiden å ja vill bli Krim ansvarig å göra allt i min makt för att sätta stopp för sådant trams och få tillbaka den där härliga känslan och gemenskapen man känner av bra rp. Just nu är det ganska mycket starta krig skjuta mot varandra i en vecka kidnappa fram å tillbaka sedan bara glömmer man kriget som om inget har hänt det tycker jag är ganska konstigt å inte alls socialt man får göra ett scenario där man sluter fred efter ett krig enligt mig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi skall kunna lita på varandra å aldrig vara rädd att fråga om det är något man funderar över vi ska ha en bra stämning å inget trams i teamet så tror jag absolut att vi har bra chanser att kunna utvecklas som grupp och vara med å utveckla den kriminella rpn. Om spelarna känner att det finns ett proffsigt och förstående team så kommer det bli mycket enklare både för oss i teamet och alla spelare

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt å agera professionellt om man vill bli tagen seriös precis som en staff bör bli tagen. Man skriker inte i sup t:ex man har alltid ett lugn å inte abusa sin makt på något vis

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det blir en ganska bra balans då jag knappt rpar nu för tiden å vill göra något annat så har jag väldigt mycket tid å lägga ner i staff teamet

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, har varit helper x2 men avgick båda gångerna då jag hellre ville rpa men det vill jag inte nu så jag kommer satsa på staff arbete så ofta ja kan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka