Nekad Kapten Acke | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kapten Acke

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander ”Acke” Aldebert

Vad är ditt discord namn? Kapten Acke

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 1993

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kapten Acke

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Laglydig, social, godhjärtad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min tanke är att min spelare är god och jag är så pass ny i detta med RP så det kommer mycket trodligen förvli så. Acke är en f.d slaktare från småland som har flyttat in i storstaden där han ska försöka bygga upp sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Delaktighet, alla får vara med i ett sammanhang och säga sitt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland får man följa spelets riktning så man inte bryter rollspelet. Man bör fullfölja sin spelsession också kan jag tycka.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brytit mot några regler hittills (vad jag vet)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Spela din karaktär rationellt, staff, utvecklare och ägare ska inte kontaktad privat.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är neutral och tillmötesgående till andra i mitt spelande vidrar till god stämning.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Okej, jag kan beskriva såhär istället. Jag är med i en annan discord-server som har med rollspel och göra inom GTA. jag har skrivit en ansökan men hittills inte fått svar. Därför vänder jag mig till er. Så just benämningen ”aktiv deltagare på en annan svensk RP-server” uppfylld det om man bara är medlem i en discordserver?
På programvaran FiveM har jag ingen server jag är delaktig inom….

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Okej, jag kan beskriva såhär istället. Jag är med i en annan discord-server som har med rollspel och göra inom GTA. jag har skrivit en ansökan men hittills inte fått svar. Därför vänder jag mig till er. Så just benämningen ”aktiv deltagare på en annan svensk RP-server” uppfylld det om man bara är medlem i en discordserver?

ifall du nu vill att vi ska jobba vidare med din ansökan då ska du inte vara aktiv på andra svensk RP-serverar, alltså med det sagt ska du inte spela på dem även om du ej har roller där.Så vår fråga till dig nu är, vill du försätta på Unive eller vill du att vi stänger ner din ansökan?

ifall du nu vill att vi ska jobba vidare med din ansökan då ska du inte vara aktiv på andra svensk RP-serverar, alltså med det sagt ska du inte spela på dem även om du ej har roller där.Så vår fråga till dig nu är, vill du försätta på Unive eller vill du att vi stänger ner din ansökan?
Fortsätta på Unive såklart👍✌️

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

vilken server är det ni menar i frågan?

jag svarade följande:
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Spela din karaktär rationellt, staff, utvecklare och ägare ska inte kontaktad privat.

Blev förvirrad vilken server menar i frågorna, ni vill ha regler och mer utförligt svar utifrån Unive regler så skulle jag vilja be er omformulera frågan i enkäten om ansökningar. Jag svarade på vad som gällde den rp-servern jag tidigare hade och göra med…

Unive har regler som metagaming, information eller kunskap som inte är sannolikt din karaktär inte skulle ha, NLR: att man berättar vem som avrättade en, powergaming: att du spelar med i scener som i bilkrock att man adderar skadorna inom sin rollspelandet. Reaction rp: din karaktär ska spelas med rimliga känslor utifrån situationen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka