Nekad Kaptaiinslow | Medlem ansökning[ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaptaiinslow

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198928837599/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Kadhem

Vad är ditt discord namn? E1ias#1191

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamze Onana. Hamze är den äldsta barnet av hans familj. han är 24 år gammal. Hamze va väldigt mycket ett trubbelbarn och hamna alltid i bråk som ung. När han väl började högstadiet så skaffa han vänner som inte va bra för en ungdom att ha. Dom råna, hassla, slog och hotade många folk men djupt innuti är Hamze en individ som tar hand om hans vänner och familj. När han va 16 fick han sitta i ungdomsanstalt pga olaga hot. Hamze är en person som agerar först, tänker sen och blir arg lätt. Han har ett stort intessen för bilar och vapen. Han har också ett inresse att skapa ett gäng som han skulle dela sitt liv med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP och respektera folket i servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Kommer bidra väldigt mycket eftersom jag följer reglerna och har en bra RP förmåga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att andra spelare och bidra till deras RP och inte sig själv bara. Som om t..ex om någon rånar dig ska man RP att man är rädd och gör vad dom kräver en och göra

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive genom min vän theo

Nekad, utveckla allt förutom karaktärs beskrivningen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka