Nekad kappecool69 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elnour2.0

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199281183443/

Ditt Hex-ID: 11000014ebb9ad3

Vad är din discord tagg? elnour 2.0#0275

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-05 004718.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt en polis vid piren inte mitt i piren utan lite längre bort under en bro typ, de va ganska dumt av mig dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i support med wux och pratade om min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel och det vet jag mycket väll om själv och det ångrar jag väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivigt bannad tidigare och dom andra gångerna jag blev bannad så har jag lärt mig att inte göra om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort ett roligt scenario ist för att sjuta polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du måste vänta 24h för göra en ny ansökan.

Tillbaka