Inaktuell kappecool69 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elnour2.0

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? kasper

Ditt discordnamn: elnour 2.0#0275

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? jag ansöker till support för att jag gillar server väldigt mycket och älskar hur folk är i denna server dom fattar när man skriver typ miss eller dsync som blir inte arga dom bara rpar med på att inget hände, och jag tycker att jag har spelat på den ganska länge och ville testa känna hur det är och vara support i denna servern , och jag vill börja hjälpa till med supportarbeten, jag vill också göra de enklare för er ägare/delägare och andra support eller högre så det inte sitter en support ensam när ingen är vaken. jag gillar att vara Staff på servrar och hjälpa till och hjälpa spelare så dom börjar tycka att support och högre är mycket aktivare. Vill också ta bort alla lallare från server så att man inte får in så många reports att det är jätte många lallare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag från morgon till kväll om jag inte har anat för mig.

Hur länge har du spelat på Unive? runt 4 veckor

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag kan skriva några commandos jag kan:
/sqlban "id" "tid" "anledning" - ( det är ban kommandot som bannar folk)
/sqlbanoffline - (samma sak som sqlban förutom att man gör det när spelaren man vill banna är offline)
/sqlunban - (för att unbanna någon)
/spec - (för att specca någon)
/revive "id" - (för att revive någon)
/dv - (tar bort ett fordon)
/bring - (för att tpa någon där du är)
/c eller v - (för att spawna fram en bil)
/goto "id" - (gå till id)
/togglename
/tpm - (du blir teleporterad til waypionten på mappen)
/kick "id" "anledning"
/svban "id" "anledning" - (för att banna i 60 min bara)
/sv - (för att skriva i servervakt chatten)
/sc - (för att skriva i support chatten)
/freeze - (för att frysa en person)
/setjob - "id" "jobbname" "grade" (Du sätter dog själv eller andra som olika jobb exempel)
/giveitem
/giveweapon
/givemoney
/skin "id"
/sqlbanhistory - (för att kolla någon ban history)
/announce - (skickar ut ett meddelande till hela servern)
/areport - (då svarar man på den senaste reporten)
/m "id" eller /msg "id" och pm "id" - (då skriver du till den personen och ingen annan kan se)
/mute "id" (då mutar du någon person så man inte kan höra hen)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ej jag hade kunna jobbat inom alla områden men det är som sagt helst support/rp som jag helst hade velat jobba inom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka