Nekad kappecool69 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elnour2.0

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? kasper

Vad heter du på discord? elnour#7750

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA då jag gillar att träffa nytt folk. jag vill även bli MA för att jag ha trötnat på rpn och vill testa något nytt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag bemöter folk med glädje och för att jag har ganska mycket erfaren inom MA yrket eller vad man ska kalla det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? respekt
vänlighet
låt inte sur för då kommer dom som du ska ta intevju med tänka att man är på dåligt humör och sen kommer dom känna sig osäkra när dom ska svara på frågorna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som en Medlem på Unive kan du påverka genom att delta i diskussioner, ge feedback och föreslå förbättringar. Din åsikt och engagemang är värdefullt eftersom det är medlemmarna som tillsammans skapar och formar gemenskapen. Genom att vara aktiv som medlem kan du också hjälpa till att sprida kunskap och information om Unive som tex icke medlemmar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att man ska vara sig själv i rp våga stå upp för sig själv när du rollspelar på unive. man ska även kunna grundreglerna på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att jag ska vara aktiv när jag tar intevju med folk och se till att de kan de jag frågar dom.jag ska även hålla ett extra öga på de nya medlemmar så de håller en bra rp nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? kommer vara aktiv varje dag om jag ej ska bort eller vara med vänner

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka