Accepterad Kappan7 | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kappan7

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kappan7/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kappan7

Vad är din discord tagg? kappan7#8275

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag slog någon på greenzone

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vad som hände var att det sprang fram en person till mig och slog mig och som sedan sprang iväg, han kom tillbaka lite senare för att springa rakt in i mig vilket jag ser orealistiskt och då valde jag att springa ifatt han och slå han 1 gång för att visa att han skulle sluta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan ju säga att det var jag som gjorde fel men tycker ändå att om någon går fram och slår mig och springer in i mig att jag då får tillåtelse. men vad jag gjorde fel iallafall var att slå på greenzone

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången blev jag bannad på grund av att spela orealistiskt då jag var hyfsat nu men efter 1 veckas ban så lärde jag mig då jag började spela på andra servrar och fick även tips.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? då jag tyckte att jag varnade han och sa till han och frågade vad han gjorde utan att få svar så tycke jag ändå att jag gjorde rätt men att jag till nästa gång bara lämnar och skiter i personen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte slåss på greenzone

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka