Nekad Kappan1000 | Medlem ansökning [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grisen15.

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/krrippapro/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Krrippa#5222

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vilmer Andersson, han är 25 år och uppföddes i Albanien, han började jobba hos en resturang vid 20års åldern där han även fick ut en massa lön och kunde köpa en villa i Skellefteå. Han flyttade hit och spelade ofta fotboll och hängde med vänner osv. Nu är han 25år och vill bli polis och utvecklas som människa. Hans intressen är fotboll och golf. Hans egenskaper är att han är snabb och omtänksam, han är en person som gillas att utvecklas. Han kan ibalnd känna sig ensam och deprimerad men ifall det hjänder så brukar han jobba emot och bort det genom att gå ut och spela fotboll med kompisar eller tänka på annat osv. Annars gillar han att kolla på serier och filmer hemma. Han brukar klä sig i märkeskläder samt ett par svar nike skor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har en bra rp, jag strävar alltid efter ha den bästa rpn som möjligt. Jag har altid en social och omtänksam rp där jag tänker på alla i min omgivning. Ifall nån behandlas dåligt så tar jag hand om den personen. Ifall det sker regelbrott på servern så rapporterar jag in det till staffs som kan ta åtgärder på det. Jag ska även bli medlem för att jag kommer vara en person som många vill rpa tillsammans med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och social rp, sträfar efter att ha en rolig och regelbrotts-fri rp. Jag följer altid alla serverns reglerr i alla lägen. Ifall nån beter sig dåligt emopt en annan spelare så kommer jag rapportera in det till staffs så kan de ta åtgärder emot de, därför är jag en spelare som man gärna vilöl ha som en medlem på servern. Jag kommer även försökas bli servervakt efer ett tag för att kunna hjälpa staffsen på servern så de får ett enklare jobb att sköta, dessutom så får alla spelare på servern en bättre rp och ifall nån bryter emot regler å kommer jag snabbt kunna åtgärda det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej ska göra orealistiska saker exempel som kan göra att scenariot inte längre går att rpa kring, där man bara spelar efter att vinna, man skiter i att motparten ska ha kul, eftersom på unvie så strävar vi efter att ha en så bra rp och där alla ska ha roligt i sin rp där man inte bara ska tänka på sig själv i sin vinning. Allrså att man inte ska spela efter makt och pengar ungefär.

Hur hittade du Unive? Genom flera kompisar samt streams på twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka