Nekad Kaparen | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaparen

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? kaparen_

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viktor Johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, lojal och strategisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Viktor växte upp i ett trasigt hem med en våldsam och alkoholiserad pappa, en mamma som övergav familjen när han var åtta, och sin bror Lucas som Viktor alltid har skyddat. När Viktor var 13 flydde han hemifrån efter ännu en natt av skrik och slag. Med en ryggsäck och ett foto av sin mamma började han ett hårt liv på gatan, där han snabbt lärde sig att överleva på egen hand. Nu, som vuxen, kämpar han med sitt mörka förflutna och en komplicerad relation med Lucas, samtidigt som han drömmer om att hitta sin mamma och skapa ett bättre liv än det han lämnade bakom sig. Viktor har alltid velat vara chef över något som han är intresserad över och det är hans framtidsplan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är engagerad och vill bidra till en positiv spelupplevelse för alla. Jag är kreativ och tycker om att skapa spännande scenarion och historier som både jag och andra kan utveckla tillsammans. Jag följer reglerna, respekterar andra spelare, och är bra på att improvisera och hitta lösningar i olika situationer. Dessutom gillar jag att hjälpa nya spelare komma in i RP och få dem att känna sig välkomna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario handlar om att sätta berättelsen i första rummet och skapa en mer dynamisk och spännande upplevelse för alla inblandade. Istället för att alltid försöka få din karaktär att "vinna" eller komma ut på topp, är du villig att låta motparten lyckas eller få övertaget om det gör scenariot mer intressant och trovärdigt. Det kan innebära att din karaktär råkar illa ut, förlorar en konflikt eller hamnar i en svår situation, men det öppnar också upp för nya berättelser och utveckling. Genom att spela på detta sätt visar du respekt för andra spelares rollspel och bidrar till att skapa en balanserad och engagerande värld där alla får chansen att glänsa. Det handlar om att samarbeta för att bygga något större än bara sin egen karaktärs framgång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Senaste gången var ju nog powergaming för typ ett år sen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM och Powergaming. Man får inte döda någon utan anledning eller använda ett fordon som vapen. Powergaming är till exempel om jag krockar sen reagerar inte på skadorna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och respektfull spelare som alltid prioriterar att skapa en bra upplevelse för alla på servern. Jag tycker om att improvisera och anpassa mig till olika situationer, och jag lägger stort fokus på att utveckla både min egen och andras berättelser. Dessutom är jag bra på att samarbeta och bygga scenarion där alla känner sig inkluderade och betydelsefulla. Jag är noga med att följa serverns regler och värderar en positiv och stöttande spelkultur. Om det behövs, hjälper jag gärna till att stötta nya spelare eller bidra till event och större projekt som lyfter hela communityt.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven med hjälp utav AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka