Accepterad Kaparen | Beslut Överklagan [brommex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kaparen

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Ditt discord namn: kaparen_

Ditt Hex-ID: steam:110000147325ee1

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + 10 dagar ban.

Vem/vilka tog beslutet? Brommex

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag sköt ur bilen för att kunna rädda min polare från att bli dödad eller kidnappad och för att jag sprang lite grann i th.

Hur är beslutet felaktigt? Kanske inte är helt felaktigt men tycker det är överdrivet. De sköt mot oss utan att säga något alls och sedan börja rikta men de visste inte att jag var i bilen men min polare hoppade ut men jag satt kvar eftersom att det är tonade rutor. Sen väntade jag en stund för att se vad de skulle göra och de sköt mot de andra i klubben så de började jag skjuta de genom bilen för att rädda både han som var i bilen med mig och mc klubben. Jag hade kunnat välja att sitta kvar i bilen men det tyckte jag var lite egoistiskt eftersom alla andra var och sköt medans jag satt kvar i bilen, samt kunde jag inte bara låta han jag var med dö eller bli kidnappad. Jag väljer då att skjuta de två som är utanför bilen och benar en person medans den andra dör. Jag tar personen i th och springer lite grann. Det var fel av mig att springa i th men det var en stressig situation eftersom att skott avlossades överallt och jag glömde då bort att man inte fick springa i th men kom på det efter. Samt i början har de ingen social rp och börjar skjuta våran bil direkt när de ser den.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jEojGtiqlBTJSvtCO?invite=cr-MSxmMkEsMTI0MTg2ODI3LA Här är klippet från mitt perspektiv där man ser mig skjuta från bilen men man ser även att de inte har någon social rp alls och börjar skjuta direkt.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka