Nekad Kaparen | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaparen

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? kaparen_

Vad är ditt Hex:ID steam:110000147325ee1

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 0201

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så brukar det ligga på ungefär 2-4 timmar och på helger och lov runt 6-8 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem första gången juli 2022. Senaste gången jag blev medlem var november 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att skicka här så skickar nere i chatten. När jag gör /bantotal så visar den bara en ban, även fast jag har mera bans så ni vet. Om ni kan får ni kolla upp mina bans själva eftersom det inte går för mig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt gör samma saker som en vanlig spelare bara att de har makten att kicka eller sv banna folk. Om man går runt och rpar sedan ser man någon som missköter sig så kan man antingen kicka eller banna de. Man ska underlätta för staffs och få bort alla som bryter mot serverns regler. Det är väldigt effektivt för alla staffs eftersom att man inte behöver göra en report och kan direkt ta åtgärder på de som missköter sig så alla staffs kan ta det som är viktigare än någon lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill att servern ska fungera bra och att det ska minskas med lallare. Jag har varit helper innan och det var bra eftersom jag fick bort några problemspelare men jag tyckte fortfarande att det var roligare att rpa så att det var inte riktigt något för mig. Jag föredrar heller att rpa än att specca folk och ta åtgärder på det sättet, om man är servervakt så kan man både rpa hur mycket man vill och samtidigt ta åtgärder på alla problemspelare. Jag kommer att vara en aktiv servervakt och kommer att göra mitt bästa för att minska antalet problemspelare på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man gör något för sin egen vinning och till exempel för att man själv ska kunna vinna ett scenario. Ett exempel på hur det kan förekomma är om man till exempel blir jagad av polisen så kickar man de för att man själv ska kunna komma undan.

Nekad.

Anledning: Du är en gul spelare.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka