Accepterad Kanye Wellander | Medlem ansökning | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanye Wellander

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375729018/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Persson

Vad är ditt discord namn? simpan78#3267

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Kanye Wallander, jag är 23 år gammal och är uppvuxen i Stockholmsförorten Husby. Som ni kanske hör på mitt namn så har jag rötter från både USA och Sverige. Låt mig berätta hur de träffades, min far Hans Wallander åkte på en golfresa till USA med några polare och en natt när dem skulle ut på krogen så såg Hans den vackraste kvinnan han någonsin skådat. Lite smått nervös gick Hans fram till tjejen, och den tjejen vid namn Britney Clarkson är nu min mamma. Först när Hans kom fram var Britney lite skeptiskt till denna lite konstigt klädda namn, men hon tänkte "eh fuckit man lever bara en gång". Hon gav Hans en chans och det är något hon 8 månader senare på deras bröllop i Sverige inte ångrar. Det var då dem bestämde sig, dem ville ha ett barn. 9 månader senare föddes jag Kanye Wallander på bb i Stockholm. Min första år i livet var bra med en trygg och fin familj. Denna trygga tillvaro försvann lika snabbt som kulorna från polisen pistol kämpade sig igenom min pappas huvud. Min pappa som inte hade gjort något fel, polisen hade skjutit en oskyldig far, min far. Det hade vart ett rån på en butik i närheten och Hans passade perfekt in på beskrivning. Hans var dock inte tjuven utan var bara ut och jogga som vanligt. De misstog hans telefon för en pistol och avlossa därför skotten när hans skulle jogga fram och fråga vad som hände. Detta påverka hela mitt liv och min och mammas situation i samhället. Mamma hade det jobbigt i ett nytt samhälle och nytt språk. Jag började redan som 11 åring stjäla cyklar och det har bara blivit värre sen dess. Jag kommer aldrig kunde förlåt samhället eller polisen för det som hände min pappa. Jag hatar polisen och min största dröm är att bli en gängledare och kunna ge igen på de som tog min far och mitt liv ifrån mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag verkligen gillar servern. Jag tycket att det är skit roligt att lira och vill utveckla mitt RP. Mitt mål är att skapa roliga scenarion och spännande scenarion. Jag vill skaffa mig ett jobb och en dag bli kriminell och skapa ett helt eget gäng,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många som spelar på servern och kvaliten på rollspelet är hög. Jag tycker även att det sjukt kul att lira med kompisar och skapa fet scenarion.

Hur hittade du Unive? Genom min polare som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa så bra scenarion som möjligt och bli bättre på att rpa. Jag vill även nå krim och göra sjuka rån scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill nå krim och bli gängkriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka