Accepterad Kaninen421 | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kaninen421

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? kaninen421

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karakär heter Wilmer och är 21 år gammal, han kommer från stockholm och är ganska nördig av sig. Min karakär kommer att rpa halvt anti social och hålla sig till sin vängrupp. Wilmer är välldigt blyg och har därför svårt att att hitta nya vänner men Wilmer ska utmana sina rädslor och göra allt han kan till att skaffa vänner. Wilmer är extremt intriserad i bilar därför kommer en av hans största intressen vara att köpa och sälja bilar och kunna öppna sitt eget företag som håller på med bilförsäljning eller börja jobba på en bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en unik rp då det ej är många som rpar halvt anti sociala på det sättet jag rpar och det tror jag kan vara en rolig och unik karakär att rpa med ingame. Jag har även långdragna scenarion som ej spelas för att vinna utan för att alla ska ha det roligt och hålla rp nivån hög.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du spelar bara för att vinna i tex ett skottscenario eller kidnappning scenario, man spelar helt enkelt bara för sin egen vinning och inte låter motparten vinna. Att motparten ska vinna ibland är viktig för att hålla rp nivån hög och realistisk.

Hur hittade du Unive? Såg på twitch för länge sedan att streamers spelade unive som poliser och tyckte det såg roligt ut.

Tillbaka