Accepterad Kaninen | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaninen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ahjuste/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? 𝐹𝒾𝓍𝑒𝓃#1116

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi och är 24 År gammal han gillar att vara med vänner och Brottas, hans uppväxt har varit tuff med en bortgången Pappa som var allt för honom som helt plötsligt förvann. Så då blev livet extremt Tufft han hade ingen att se upp till och fick gå sin egna vägg han satsade på skolan men det sket sig och han började komma in på dem mörka spåren där både droger och annat började ta på honom, han var extremt naiv i pengar och allt han gjorde handlade om pengar och skaffa pengar han började sälja och det gick bättre och bättre men en dag när han var 19 År gammal 2017-09-10. Hände det som aldrig fick hända hans mamma blev svårt sjuk och hur skulle han klara sig själv medans hon är sjuk som sagt det gick inte så bra så det ända som fick bli hans utväg för att få ha tak över huvudet och mat i magen var att ta ett straff som skulle kunna få han ur det här och hoppas på att mamma hinner bli frisk men kort efter han hade åkt in på 2 År så var han glad för att hans plan hade gått igenom men 2018-04-11 fick han beskedet Mamma har gått bort det ända som gick för att han skulle överleva var att klara sig själv, Tjäna Pengar, Ha mat i magen, tak över Huvudet. När han kom ut så fortsatte han med kriminelliteten för att klara sig ur det svåra och det värkar gå som planerat han klarar sig och här står han idag

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill göra det jag tycker är mest kul och det är att RP:a och just nu vill jag testa på Unive och försöka bygga mig en karriär här på Unive mina mål är att utveckla min och andras RP, men sedan får jag inte glömma att ha kul medans jag RP:ar för att det är ju det viktigaste enligt mig eftersom att det är ett spel och jag spelar för att ha kul. Men när jag RP:ar vill jag ha den högsta nivån av RP och just därför vill jag ge Unive chansen och just därför vill jag bli medlem samt att jag tycker båda RP:n och spelar basen är bra efter det jag har hört och sätt. Men i hell het vill jag testa på Unive och bygga en karriär här och förbättra min och andras RP medans vi alla har så kul som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med hög och bra RP samt så kommer jag hjälpa till med så mycket jag kan samt att förbättra andras RP då alla är ny någon gång och då vill jag hjälpa dem och skapa bra RP samt utveckla RP:n till den nivån jag kan då jag är rätt erfaren RP:are då jag har Ägt server och har jag ca 2500 Timmar på FiveM

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna förlora ett scenario och RP:a för den andras fördel samtidigt som man håller en hög RP och RP:ar sin karaktär och är medveten om att man kan förlora ett scenario och då kunna RP:a för motspelarens fördel och göra så att scenariot blir bra för båda även om man förlorar

Hur hittade du Unive? Har Kompisar som spelar här samt är det en extremt känd server

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig! Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, Bra jobbat! Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka