Nekad Kaninen | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaninen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ahjuste/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Kaninen#9999

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi och är 23 År gammal han är uppväxt i en förort men det stoppar han inte, hans barndom var tuff men lärosam han lärde sig att älska livet samt att många jobb nekade han och då fanns det bara en vägg för att kunna skaffa sig pengar och framtid det är att gå den mörka vägen redan som så ung har han redan fått kunskap som han tog i sin barndom i förorterna men hans dröm är att leva dubbel liv och känna bra med pengar så att han klarar sig och kan sörja sin släckt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna utveckla min egna RP samt att kunna ha kul då jag har många vänner som spelar här och jag vill kunna ha det kul och RP:a med dem när jag känner för det då jag har ca 2500 på Fivem så har jag tappat lite intresse men kommer RP:a när jag känner för det så det är därför jag vill bli medlem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla en hög och god RP nivå då jag har RP:at på Begrip och lite andra server samt kan jag utveckla andra och få upp deras intresse och lära dem hur man RP:ar som bäst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna förlora ett scenario och RP:a så att det blir bra för båda parterna

Hur hittade du Unive? Sveriges kändaste server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka