Accepterad kaninen 121212 | Ban Överklagan [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaninen 121212

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199534575218/

Ditt Hex-ID: 11000015dd60e72

Vad är din discord tagg? javligt_rik#2231

Vem var det som bannade dig? R4inbowtail

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-21 192321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa ett rasistiskt ord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille frågade vad jag tyckte om securitas och efter som att jag bråkat med dem tidigare så råkade jag säga att dem var n ordet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att det var en felaktig ban men jag tycker inte att det förtjänar en permanet ban och jag tycker den borde sänkas till en kanske en vecka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg vad jag har varit bannad för eftersom att det var länge sen och att det inte ens var jag som körde då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att tänka mig för innan jag säger något och inte säga rasistiska saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer att tänka mig för innan jag säger något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag har läst igenom din banöverklagan och jag tycker att du har lärt dig bra av din ban. Jag kommer göra så att jag kommer unbanna dig från din Permanenta Avstängning och så kommer jag sätta dig på en mindre Temporär Ban så att du har möjligheten att komma tillbaka till servern och spela igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka