Accepterad kanelbullen40 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kanelbullen40

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? kanelbullen40

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kalkylerande, kall, ambitiös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären växte upp i en tuff stadsdel och drogs tidigt in i brott för att hjälpa till med familjens ekonomi. De började med småstölder och droghandel, men klättrade snabbt i hierarkin hos en lokal gangsterboss. Genom att vara taktisk och kyld, blev karaktären en nyckelspelare i den organiserade brottsligheten. Karaktären siktar på att bygga ett eget kriminellt imperium och ta över rivaliserande grupper. Deras mål är att expandera internationellt, men samtidigt drömmer de om att en dag lämna det kriminella livet – även om de vet att det är en svår och farlig väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har ungefär 4000 timmar på inom fivem rp, kan bidra till vädligt bra och rolig väl utvecklad rp. Har tidigare suttit på staff position på 18+ servrar och har rpat nu i snart 3 års tid dagligen. Så har bra erfarenhet och har några polare som ja kan få med mig och ihop brukar vi få till roliga och utdragna scenarios

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid spela för båda parters, de menas med att man ska både ge och ta inom rpn. Och låta motparten även ha en chans i scenariot och inte endast tänka på sig själv. Då de blir lite win rp om man endast gör de för sin egna vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aa när jag körde på någon och fick en bann på det men nu fattar jag att jag inte ska göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är när du använder ditt fordon som vapen ett exempel på det kan vara att du kör över en annan spelare för att vinna scenariot och rdm kan vara att du går fram t en annan spelare utan något helst bakomliggande scenario till det och slår hen eller dödar en person av ingen anledning c logg är att du försöker undvika scenario och väljer att lämna spelet mitt under ewtt scenario för att du vill unvika att tappa vapen om du befgfiner dig i ett polis scenario där du blir gripen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte något jag kommer på just nu

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka