Accepterad Kanelbullen151 | Whitelist ansökning {Alex / Goggle} / Samme

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbullen151

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lingonleon/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Johansson

Vad är ditt discord namn? Mjölk i Påse#4447

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån småland, är 30 år. Han har jobbat som polis i 4 år i jönköping och har erfarenhet inom yrket. Han heter Linus Klasson, han är en omtänksam och framåtdrivande person. Linus älskar motorcyklar och fotboll.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kommer kunna ge servern en bra RP karaktär med både seriös RP och roliga scenarion. Jag kommer också kunna vara en bra länk i polisstyrkan om jag får jobb där, känner generellt sätt att vara kriminell på servrar inte är särskilt kul längre utan föredrar hellre att vara polis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag vill börja rpa igen då jag inte spelat på ca en månad, plus att många av mina vänner spelar på servern så har hört att servern är bra och rolig att spela på.

Hur hittade du Multistaden? Igenom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska kunna bli bättre på att rpa och veta vad jag ska göra i speciella scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server för tillfället och har inga planer att spela på någon annan häller.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka