Accepterad Kanelbullen | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbullen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982251976

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Jelving

Vad är ditt discord namn? Kanelbullen#4827

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2007

Berätta om din karaktär. "min karaktär är en kille som heter Kalle Kvist som är 20 år och är 187cm lång som kommer från Finland. Kalle e också ganska stark. Kalle gillar att vara med vänner och hänga o köra runt. Kalle gillar också att skaffa många vänner att vara med så om man blir ovän med en så har man andra. Kalle är en sån kille som får damp lätt. Han e sån som tar många risker. Kalle gillar också att spela basket men han e inte så bra på det. Ibland går Kalle till gymmet och tränar. Kalle vill vara kriminell så han kan tjäna mycket pengar. Kalle är en bil kille som gillar att ha snygga bilar Kalle är intresserad i hyperbilar, sportbilar, JDM och tyskabilar"

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan mina vägar runt roleplay och jag vet hur man bidrar till bra scenarios. Jag är seriös och lallar inte varken in game eller ooc i discorden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive rp är en av Sveriges bästa med många intressanta scripts som gör roleplayen roligare. Det är hundratals människor aktivt inne på servern och det gör hela upplevelsen tusen gånger bättre. I jämförelse med dem flesta servrarna som ligger under 100.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på några twitch streamers som sänder när dem roleplayar inför massor av människor. Därför har många av mina vänner och jag gått över hit till unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha en rolig och trevlig upplevelse och kunna vara en person som folk gillar att roleplaya med. Jag vill bidra till bra scenarios och interaktioner med andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en rik bilförsäljare som folk gillar att köpa bilar av. Men också ha feta bilar som jag själv äger som jag kan visa upp för andra spelare .

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive Rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka