Nekad kanelbulle1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kanelbulle1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Wesch121

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5121.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Unive montage har tagit bort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad av kevinchang sen så var jag dum nog och arg så jag la ut ett montage vilket var idiotiskt jag tänkte inte alls på konsekvenserna jag blev bannad av något konstigt kände jag och alla mina kompisar sa lägg ut montage och flera jag visste hade lagt ut montage som jag känner och dem blev unbannade med montaget fortfarande uppe just nu och jag tycker att det var väldigt dumt att jag la ut montage verkligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då jag vet att 320 har pratat om montage och vad konsekvenserna är men då vart jag så arg i den stunden och alla sa lägg ut så jag gjorde det utan och tänkte men den är redan borta montaget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad men de var i januari 2022 när ja var ny till rp och senaste året har jag 2 bans som var felaktiga fick unban direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lagt upp montage och bara ta en ban och ha chans att komma tillbaka lättare än att lägga ut montage vilket är skit dumt och jag ångrar mig grovt borde inte lagt upp montage

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka