Accepterad Kanelbulle. | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kanelbulle.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Kanelbulle#0001

Vem var det som bannade dig? Heterjsgelnour

Hur lång tid var din ban? 7 days

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att ta det jag fick frål ooc text och använda ingame och lät det påverka scenariot, detta var ett misstag från min sida jag vet det men blev lite sådär när jag trodde jag behövde ta bort min karaktär för de ville jag inte har rpeat med min karaktär i ett år nu osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var död och några grabbar försökte få mig vid liv igen under en kidnappning så det kollade min puls och jag hade blivit skjuten i skallen typ förut så jag tänkte att jag repade med att jag gjorde /me ingen puls men det var inte så smart då man är Sten död om man inte har puls men då skrev dem i ooc att jag behövde ta bort min karaktär ifall jag inte hade ngn puls så då gjorde jag /me får låg puls och då ansågs det som metagaming vilket jag förstår, detta ska absolut inte ske igen och jag är medveten om vad jag har begått för regelbrott och detta kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en rätt ban då detta inte var bra alls från min sida och jag förstår att andra parterna i scenariot ville få ett mer utspelat scenario vilket hade varit kul för båda men jag försökte strypa rpn lite men sen så gjorde jag fel och jag står för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det flesta kommer ifrån när jag var medlem/icke medlem och inte kunde reglerna så bra men har inte fått band på ett tag nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit det från ooc och fortsatt rpea som jag skulle

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka