Nekad kanelbulle | Ban överklagan (Rasse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kanelbulle

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/poppenatorn/

Ditt Hex-ID: 110000118224240

Vad är din discord tagg? poppenatorn bra elle#4247

Vem var det som bannade dig? WH Rasse

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg/spawnmenu abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för när jag gick ut från weed så tog jag spawnmenu för att det skulle vara enklaste vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis packat klart mitt weed det var bara jag där inne jag gick ut för att ta bilen och åka till huset men då var ingen bil där så jag tog spawnmenu för att komma till närmas garage

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om det är som jag tror tycker jag att det är felaktigt det jag tror är att ni dvar bilar utanför drogställerna och då tycker jag att det ändå är lite rätt att dra en spawnmenu till närmsta garage för jag tycker ni ska kolla om det är någon där inne först sen kan ni göra det men om det inte är som jag tror är det inte en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för länge länge sen var det combatlog andra gången var det copbait för också länge sen en annan var för att min kompis skrev /sme han pratar med morsan när jag var i fängelsätt sen dom andra kom jag inte riktigt ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ringt en kompis eller att jag skulle springet till ett garag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag vad att jag ska ringa eller springa till närmsta garage och att jag inte ska göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka