Nekad Kanelbulle. | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbulle.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? _zako11

Vem var det som bannade dig? lk040

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag betedde mig väldigt vidrigt och äckligt mot en tjej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skriver detta för att be om ursäkt och visa att jag verkligen ångrar mitt beteende mot Snoviit. Jag förstår nu att det jag gjorde var fel och respektlöst. Jag insåg att mina handlingar kan ha gjort Snoviit obekväm och ledswn, och det var inte min avsilkt. Jag gjorde det utan att tänka, och nu när jag ser på det förstår jag att mitt beteende kanske kändes obehagligt eller kränkande för henne. Jag tappade mitt omdöme, och även om jag inte ville orsaka något ont, förstår jag att det är mitt ansvar att tänka på hur mina handlingar påverkar andra människor. Jag har funderat mycket på mitt beteende och kommit fram till att jag borde ha varit mer uppmärksam på hur jag betedde mig, speciellt mot någon jag inte känner. Jag förstår nu att jag borde ha visat mer respekt och tänkt på hur Snoviit kanske kände. Jag vill verkligen betona att jag aldrig ville göra Snoviit obekväm eller ledsen. Jag ville inte att hon skulle känna sig kränkt på något sätt, men jag inser att mina ord och handlingar kanske inte visade respekt för hennes gränser och känslor. Jag har lärt mig mycket av detta och tänker på hur jag kan vara en bättre person framöver. Jag försöker nu förstå mer om viktiga saker som samtycke och gränser, och hur jag alltid kan vara mer respektfull mot andra. Jag har insett att jag måste vara mer medveten om hur mina handlingar kan påverka andra, och jag vill aldrig göra någon annan obekväm eller ledsen på samma sätt igen. Jag vill verkligen förbättra mig själv och bli bättre på att förstå andras känslor. Jag är också villig att ta emot kritik och lära mig av mina misstag. Jag vet att det är viktigt att ta ansvar för sina handlingar och tänka på hur de påverkar andra. Jag förstår att ord och handlingar kan ha stor påverkan och kan få andra att känna sig dåliga eller obekväma. Jag vill därför verkligen be om ursäkt till Snoviit för det obehag eller den skada jag kan ha orsakat. Jag ångrar verkligen att jag inte var mer uppmärksam på hennes känslor och att jag inte visade mer respekt. Jag förstår om Snoviit är besviken eller ledsen över mitt beteende, och jag vill gärna göra vad jag kan för att gottgöra mitt misstag. Jag tar fullt ansvar för det jag gjort och hoppas att detta kan visa att jag verkligen ångrar mig. Jag hoppas också att min vilja att förändras och förbättras kan tas på allvar. Jag vet att jag kan bli en bättre person genom att lära mig av detta och jobba på mig själv. Jag är beredd att ta de konsekvenser mitt beteende kan ha, men jag hoppas att den här processen också kan hjälpa mig att växa som person och bli mer medveten om mina handlingar i framtiden. Jag hoppas att Snoviit och alla andra kan förstå att jag verkligen ångrar mig och vill bli en bättre person. Jag vill inte att någon ska känna sig obekväm eller ledsen på grund av mig, och jag lovar att jag kommer att göra mitt bästa för att undvika samma misstag igen. Jag hoppas på förståelse och att min ursäkt tas emot med öppenhet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nju att mitt straff var helt rättvist. Förrgår förstod jag inte riktigt varför det var så allvarligt, men idag inser jag varför jag fick så stora konsekvenser. Lärarna har flera gånger sagt att man inte ska vara sliskig eller obehaglig mot tjejer, men jag tänkte inte på det och gjorde samma misstag igen. Det var sent på kvällen, jag spelade med en kompis, och vi sprang runt och skojade. Jag gjorde det utan att tänka på konsekvenserna, och det var verkligen dumt och oförsiktigt. Nu när jag tänker på det, förstår jag att det var fel. Jag har lärt mig att sånt här beteende är helt oacceptabelt. Jag borde inte ha följt efter Snoviit eller på något sätt gjort henne obekväm. Jag borde bara ha släppt det och gått vidare istället. Jag vill verkligen be om ursäkt till Snoviit och jag ångrar mitt beteende djupt. Jag inser nu hur fel jag hade och hoppas att hon kan förstå att jag verkligen ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare mest under 2022 när jag var ny på fivem och inte riktigt kände till alla regler. Jag var inte medlem och var ganska förvirrad. jag spelade mest för skoj med irl vänner och hade inte planerat att spela så mycket på fivem eller Unive. Jag tog inte spelet på allvar och sprang runt utan att tänka, vilket gjorde att jag blev bannad flera gånger, ibland för en timme och ibland för ett dygn eftersom bansen inte var så långa lärde jag mig inte riktigt av mina misstag och fortsatte spela på samma sätt dagen efter men när jag började ta Unive mer på allvar läste jag igenom reglerna ordentligt och började följa dem. Jag förstår nu att alla gör misstag, och jag ångrar verkligen mitt beteende. Jag vet att jag måste ta ansvar för mina handlingar och försöka rätta till mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har tänkt mycket på mitt beteende och förstår nu att jag kunde ha gjort många saker annorlunda först och främst borde jag aldrig ha följt efter snoviit jag förstår nu att det inte bara var respektlöst utan också skrämmande och obehagligt för henne. Jag borde ha respekterat hennes personliga utrymme och förstått att alla har rätt att känna sig trygga, särskilt på ett sjukhus där folk ofta är sårbara. nbär jag var sliskig mot henne borde jag ha stoppat mig och tänkt på hur mina ord och handlingar kunde uppfattas. Ingen förtjänar att känna sig obekväm eller utsatt, oavsett situation. Jag borde ha hållit ett lämpligt avstånd och varit vänlig och respektfull. hag förstår också nu att jag inte hade rätt att göra henne obekväm eller förvirrad. Jag borde ha varit mer uppmärksam på de signaler hon gav. Om jag hade visat mer empati och hållit mig på ett respektfullt avstånd hade jag kunnat undvika att orsaka henne obehahg ag borde också ha förstått att det inte är min rätt att få någon att känna sig osäker eller tvingad. Jag borde ha tagit ansvar för mina handlingar och förstått vikten av samtycke och respekt för andra. Nu förstår jag att jag måste vara mer medveten om mina handlingar och hur de påverkar andra. samanfatningsvis borde jag ha varit mer respektfull uppmärksam och lyhörd för hennes känslor och gränser. Jag borde ha agerat med större omtanke och inte överskridit gränser som gör att alla känner sig trygga och respekteradre .

Har du lärt dig någonting efter din ban? hag har lärt mig mycket från det hätr. först och främst har jag förstått hur viktigt det är att alltid respektera andras gränser. Alla har rätt att känna sig trygga och respekterade. öven om jag inte menade att vara skadli kan mina handlingar ha fått den andra personen att känna sig obekväm Jag tänkte inte på hur mina handlingar skulle påverka henne. Jag har också lärt mig hur viktigt samtycke är. jhag förstod att jag inte alltid har varit medveten om hur viktigt det är att ge andra utrymme att känna sig bekväma. Det är mitt ansvar att vara uppmärksam på andras känslor och alltid visa respekt för deras gränser. Jag har också lärt mig att jag behöver tänka mer innan jag handlar. om jag stannar upp och tänker kan jag undvika att göra samma misstag igen. Jag försöker också sätta mig in i andras situation och förstå deras perspektiv. När jag gör det kan jag fatta bättre beslut och vara snällare mot andra. till sist har jag insett att detta är en chans för mig att bli bra person. jag vet nu mer om hur jag ska agera för att skapa bättre och mer respektfulla relationer. Jag vet att det är en process, och jag måste fortsätta jobba på att bli en bättre version av mig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100% jag vill verkligen be om ursäkt till snoviit vet inte om hon vill ha kontakt med mig men jag menade verkligen inget av det jag sa!! hon uppfattade allt jag sa helt fel. jag skojade lite jag spelade med irl kompisar och jag var jätte hypad av någon anledning, det var ett jätte dåligt beslut och jag ber verkligen om ursäkt jag kan säga till henne eller skriva till henne ifall hon skulle vilja det, jag ber också om ursäkt till grodan jag beteede mig inte bra på sjukan i lördags och rpeade inte alls bra jag hade druckit innan den kvällen och sen på kvällen så blir det helt fel. jag kommer aldrig göra om detta!!

Vi vill inte ha folk som sitter och trakasserar tjejer på sjukhuset oavsett vad, du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka