Nekad Kanelbulle. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbulle.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/home/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Wesch121

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5037.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag la ut ett montage för ungefär 6 månader sen. Jag har varit bannad väldigt länge och jag vill jätte gärna ha en ny chans. Jag har tagit bort montaget jag gjorde det för några veckor sedan, jag fattar att de är väldigt dåligt för unive att folk lägger ut montage och sånt och visar den kriminella sidan av unive då det skadar serverns omdöme och ger unive en annan bild på hur det faktiskt är på unive. Jag ångrar mig väldigt mycket att jag la ut ett montage från första början för det är väldigt dumt gjorde jag vet folk som la ut ett montage och dem sa att de lika bra att jag gör det med jag känner inte dem längre men det är väldigt dumt att jag lyssnade på dem och det gav mig bara mer konsekvenser. Ett montage är väldigt töntigt och bara gör situationen för mig sämre och de är en lägre chans att jag får unban, jag har gjort massor med överklagningar och de har blivit nekade och jag förstår att philip att du är sur och såklart får du vara det jag tycker bara att det är väldigt dumt av mig att göra såhär utan att tänka, jag hade inget konsekvens tänk när jag publicerade videon jag tänkte inte på att jag kanske inte får komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag vart bannad för montaget så var jag bannad för fearrp av kevinchang och då var jag med i gänget Montana och i då tiden hade vi krig mot ett gäng som heter yakuza. Vi hade kidnappat dem, dem hade kidnappat oss och det var ett jämt krig och så en dag åkte vi 5 i en bil så kom det 2 bilar och krockade in i oss och vi fick black screen så vi kunde inte göra något. Sen så hoppade dem ut och riktade på oss och dem skrek hoppa ut och vi var ju nyss med i en krock men absolut vi hpppade ut efter ett tag och tog upp händerna. Jag tog bakom bilen för jag satt på vänster sidan och de alla andra satt i höger sidan så jag var själv som hoppade ut och i det tillfället kom en Montana bil och började skjuta på yakuza och då tog jag upp mitt vapen och började skjuta dem. Det var väldigt dumt men jag visste verkligen inte vad jag skulle göra för jag var mitt i en skottlossning jag hade uppe händerna först men sen så bara dog jag av en Montana medlem för de var så kaos ingen visste vem som var vem osv. Men iaf så senare så vad Kevin mig hoppa support vilket jag gjorde och då vart jag bannad för de var 5 mot 1 jag hade verkligen ingen chans och det jag gjorde är ju såklart dumt så jag visste ju nånstans att det var kört redan där men sen så blev jag bannad och några dagar senare så pratar jag med mina kompisar så gick vi igenom klipps som vi fått för att kolla roliga scenarios och när vi skjutit så sa någon du är bannad du kan lika gärna göra en montage vad ska dem göra. Jag tänkte inte riktigt på det jag orkade inte göra ett sen så frågade dem igen så tänkte jag vad kan hända så gjorde jag ett men la inte ut den så visade jag dem så tänkte dem att jag borde verkligen lägga ut den. Jag tyckte väll att jag kunde det för som sagt jag hade inget konsekvens tänk alls och jag tänkte att inget kan hända. Jag blev senare bannad för montage p12 och de var då jag insåg att det kommer vara mycket svårare att bli unbannad för det är liksom som en blacklist tror jag och ända sen dess har jag försökt att bli unbannad och det är mycket svårare än vad jag trodde har varit bannad väldigt länge och vill bara ha en sista chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en riktig ban då det första jag gjorde var såklart fel och det var väldigt dumt gjort av mig och jag skulle aldrig skjutit från början det var så allt började jag borde tagit upp händer och dör jag så dör jag det inte mer med det jag borde ABSOLUT inte lagt upp montage det var då jag sumpade mina chanser totalt med att komma tillbaka jag borde bara låtit det vara så hade jag inte behövt sitta idag och skriva detta idag och kanske faktiskt spelat på unive just nu och haft roligt med kompisar och PHILIP OM DU VILL HA BEVIS PÅ ATT VIDEON ÄR HELT BORTA OCH INTE PRIVAT SÅ SKICKA DM SÅ VISAR JAG. Jag har även startat om min dator så har inte kvar videon i mina filer så jag lägga ut den igen. Jag borde verkligen ha tänkt efter innan jag la ut den för de förstör så mycket för en det helt sjukt jag vill jätte gärna ha en till chans jag lovar att jag har förståt och jag kommer aldrig göra såhär igen jag lovar på allting

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad tidigare i 2022 när jag började spela fivem så blev jag bannad för rätt mycket saker eftersom unive är min första server och jag kunde inte reglerna över huvud taget och då blev jag bannad för lite små saker men nu det senaste innan jag blev bannad vart jag bannad 1 gång av swifty och 2 gånger för något som inte stämde, fick unban direkt efter för det var ogiltigt jag dsyncade en gång sen den andra kommer jag inte ihåg jag vet bara att jag fick unban direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Verkligen inte ens hoppat ut och skjutit och jag borde inte lagt upp montage från början det skadade det jätte mycket att bli unbannad. Jag borde absolut tänkt efter och verkligen inte gjort så

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig och jag ber så jätte mycket om ursäkt och jag borde verkligen inte lagt upp montage jag borde bara ha väntat och gjort ban överklagan och jag borde verkligen inte ha hoppat ut och skjuta heller i det läget det var också väldigt dumt och borde bara ha låtit det vara man vinner inte varje scenario vilket kan vara tråkigt ibland men det är bara att acceptera och det ska fortfarande vara kul osv. Jag borde bara väntat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag lovar att jag har verkligen tagit till mig och fattat hur dumt det är att lägga ut montage verkligen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka