Inaktuell Kanelbulle. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbulle.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: Kanelbulle#0001

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? jag har känt länge nu att jag vill ta mig själv nästa nivå och försöka bli staff och försöka bli lite mer till hjälp på servern helt enkelt. Anledningen till det är att känner att jag vill få ha ett ansvar som är ganska hårt samt där det krävs tålamod och strategi. och jag känner att det skulle vara något för mig och jag känner att jag verkligen kan bidra med ett väldigt bra jobb som en staff och visa vad jag går för. Jag känner att jag skulle passa bra som en staff då jag ofta är inne och har koll på det mesta som händer runt om kring i servern. Så jag känner att jag kan bidra med ett bra jobb utav att vara staff samt att jag är aktiv ofta och vilket innebär att jag ofta har koll och ser många regerlbrytare på servern och jag vill få ett stopp på det. Jag vill helt enkelt bli en större del av servern och bli mer till hjälp helt enkelt samt bli en del av staffs teamet och kunna hjälpa till mer här på servern för att jag som sagt är en väldigt aktiv person samt lugn och brukar aldrig bli något problem när det kommer till stress då jag ofta har lätt att hantera det och jag är ju som sagt aktiv ofta på servern vilket innebär att jag lägger mycket tid på viktiga saker som staff arbete. Jag har känt så ett bra tag nu och känner att det dags att försöka ta mig själv till nästa nivå och försöka bli en del av staffs teamet och vissa vad jag går för och samt bevisa att jag kan göra ett bra jobb utav det. Jag har faktiskt redan koll på det mesta som tillexempel några kommandons som /frezze (Gör så att spelaren står still), /noclip (Man flyger runt onsynlig), /spec (id) (Specca en specifik person), /m (id) (Skriver privat pm till personen), /bring (id) (Teleportar den personen till dig) OSV som sagt har jag koll på det mesta och känner att jag kan bidra med ett bra jobb utav att vara en del av staffs teamet och bevisa att jag kan göra ett bra jobb utav det jag hoppas nu verkligen att jag får en chans i staffs teamet och bevisa att jag kan bidra med ett bra jobb. Jag kommer ofta sitta och speca folk som spelar på servern och se till att dom följer reglerna vi har på servern och om det skulle vara så att jag ser någon som bryter mot någon regel ska jag se till att banna dom och se till att dom förstår att dom har gjort fel och att med deras ban ska få dom att förstå att dom inte ska göra om det. Som en staff på denna server vill jag se till att alla här på servern ska veta vad som är rätt och vad som är fel jag vill helt enkelt att alla på servern ska skötta sig och rpa och inte bara joina denna servern för att bara lalla runt och bryta mot reglerna utan jag vill att folk ska fatta att om man joinar en rp server ska man följa reglerna på servern och rpa så bra man kan. Jag har sett många lallare på denna server som bara lallar runt och skiter i rpn och bara bryter mot reglerna samt mycket lall som sker på piren då det folk som vdmar OSV som staff vill jag se till att det inte fortsätter så det jag vill bidra med på denna servern är att jag vill få den att växa och utveckla rp nivån så bra som möjligt och få denna server att bli bättre än vad den redan är. Jag hoppas nu på att jag får en chans att bli en del av staffs teamet och kunna bli mer till hjälp här på servern då jag verkligen älskar att spela på denna server och jag vill få den att växa och växa och som sagt bli mer till hjälp på servern och få rpn att utvecklas mer och mer.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar ungefär 5-6timmar per dag. Helger ungefär 9-10 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen februari men tog en paus och byte discord konto

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff på unive förut och då var jag det i 2 månader ungefär sen har jag haft en server med 120 spelare som mest för ett par månader sen så har mycket erfarenhet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Jobb Ansvarig

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Har erfarenhet inom alla områden så det spelar ingen roll vad jag blir jag kan staff arbetet i de området som jag blir satt i. Jag tycker mest om jobb ansvarig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka