Nekad kanelbulle | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kanelbulle

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Poppenatorn#4247

Ange ditt födelsedatum 21 September 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12 till 02 ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år ungefär

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet ej hur jag lägger in bilden men kan vissa sen men det är nog 8-9

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som ska göra det enklare för staffs så att dom slipper lägga tid på folk som lallar och dva bilar dom har mycket mer och bättre saker att lägga ner tid på servervakten ska också vara kunnig och inte använda det till sin fördel

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag har varit det innan jag kan alla kommande jag kommer göra det så enkelt för staffs som möjligt jag har varigt det inann jag kommer inte heller använda det till min fördel eller till mitt gängs fördel t.ex om någon miss klickar man ska rpa på det ändå jag kommer banna folk som bryter mot reglerna och dva så staffs slipper lägga sin tid på det jag är aktiv mycket jag har brytigt mot några regelbrott och har fått bans för det och i vissa lägen efteråt så fattar jag hur mycket det förstörde för dom andra och jag vill också vissa nu efter alla mina bans att jag faktiskt har lärt mig av alla bans det händer också några gånger om dagen att jag ser personer som lallar och det känns inte rätt jag jag ska skriva till helpers+ för att komma och banna dom och iblan när man sitter inne i fängelset så ser jag folk som lallar och ba slår varandra och då när jag är där hade jag ba kunnat fixa det istället för att skriva till helpers+

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är någon som vet alla alla regle brott och när dom ska ha en kick eller ban dom ska inte använda det till sin fördel med toggleid eller togglename för att dom ska vinna scenarion eller reviva sina kompisar eller sig själva man ska inte heller banna eller kicka någon bara för att man inte gillar personen

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när man använder sig av toggleid eller togglename för att vinna ett scenario typ om du är krim och det bli skottlossning med ditt och ett annat gäng så du sätter på toggelid för att se vart dom är så du kan döda dom enklare eller om du revivar dig eller någon i ditt gäng detta kommer leda till en ban och du spela för makt och pengar vilket betyder att du bryter mot reglen power gaming 2 korruption är väl om vi säger att du inte gillar någon så du bara bannar personen eller kickar den heltiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka