Nekad Kanelbulle. | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbulle.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Johansson

Vad heter du på discord? Kanelbulle#0001

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv väldigt mycket, på vardagar så är jag aktiv ungefär 4-5 timmar per dag sen på helger lite mer såklart, sen är det vissa dagar där jag är inaktiv ngn dag såklart men annars från det är jag väldigt aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem rätt länge, jag har spelat här sen januari. Jag har bra rp och jag tycker det är skit kul att rpea men ändå hjälpa till

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) för ett par månader sen visste jag ej reglerna så bra så därför resulterade de sig i många bans, har fått massor med olika bans men nu den senaste tiden har jag itnbe fått en ända ban då jag är erfaren inom rp samt jag är kunnig inom rp och alla regler

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har väll som uppgift att hjälpa till i servern fast inte lika mycket som staffs, staffs har ju mer kapacitet till att göra olika slags grejer, dvs noclip, goto, tpm men servervakter har ju i uppgift att kicka folk som inte kan bete sig ifall staffs inte är nära, ifall det skulle resultera i ban som svban då ska jag skicka ut i svban bevis sen låter jag en högre uppsatt fixa längre ban ifall det skulle vara nädvändigt

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa till staffsen så mycket som möjligt genom att underlätta för dem i form av att banna/kicka de som inte kan bete sig och fixa servern lite mer rent, vill också hjälpa till för det tycker jag om väldigt mycket men också som sagt underlätta för staffsen i lite mindre arbete

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption eller abuse är ju då ifall man skulle dö så revar man sig själv eller revar sina polare bara för man kan eller har makten till det, man kan också kicka ngn i scenario för att undvika bli lootad m.m. Jag vet också om att ifall detta skulle förekomma så skulle det resultera i en blacklist.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top