Nekad Kanel | Ban överklagan [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tugg

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086899925/

Ditt Hex-ID: 1100001432712d5

Vad är din discord tagg? Bärgarn#0002

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft ~Gunnar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slogs med en kille vid sjukhuset, vilket är dumt men jag blev fett lack på han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej det var så här att jag och mina kompisar stod utanför sjukhuset för att vänta på en kille som precis har hoppat från en byggnad, och när en sjukvårdare kommer ut med han i en rullstol och säger att han tyvärr har brutit båda benen, sen så ställer jag han i ringen asså en ring som vi kompisar står för att bara snacka då kommer det fram en kille som är fett otrevlig och tar min polare i rullstol och bara springer om kring med han och sedan så slutar han, och jag ställer han i ringen igen och han kommer flera gånger och gör exakt samma sak flera gånger, han är ju inte ens medlem så det går ju inte göra något mot han men han står och bara retar och är fett dryg och då blir jag fett lack och ger honom trust. Jag vet att slå han vid sjukhuset är dumt, men om detta vore i verkligheten och han tar min kompis som sitter i rullstol som ingen mänsklig skulle göra bara komma fram och ta en kille i rullstol så där men om någon hade gjort det så skulle jag slå sönder oavsett om vi står vid ett sjukhus eller inte men jag ber så mycket om ursäkt och kommer tänka mig för mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var jag som gjorde fel eller rättare sagt han som kom och lalla, men ber så mycket om ursäkt för det jag har gjort och det kommer absolut inte upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var att min polare behövde ladda sin mobil och säger att han hade hittat ett fett ställe där man kunde ladda, när vi kom dit så såg ut som en lägenhet så vi gick in men efter en stund så kom det en kille och efter stund blev jag bannad för att det tydligen var ett gäng hus vilket jag inte hade någon aning om för det såg ut som en lägenhet och min andra polare sa att han bodde i en lägenhet runt det området så jag trodde att detta kunde vara hans lägenhet men tydligen inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då hade jag struntat i killen helt och bara dragit med mina polare någon annan stans där vi skulle kunna få själva.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att verkligen tänka mig för riktigt noga innan jag gör någon på en sådan offentlig plats.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka