Accepterad Kande | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kande

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kande

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198391949970/

Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? Kande#6043

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär Är 25 år och kommer ursprungligen från sydamerika. En liten fattig by mitt ute i skogen i Brasilien. Ni kanske tänker nu ”ehhh wtf? Hur hittade den snubben hit?” Jo det ska jag berätta för er. anledningen till att våran by var så fattig är för den va styrd av en kartell som heter ”ono cerveza” Dom var riktigt grymma! Dom stal all våran mat och våldtog ofta våra bybor, Män som kvinnor! Tills en regning dag där våran hövding fick nog och stod emot kartellen och ett blodigt krig bröt ut mellan Våran by och kartellen. Det varade i desenium och jag föddes i början av allt. På min 25 års dag kom det en udda man till våran by, Lång men smal. Pratade vårat språk men med en utlänsk dialekt. Han började prata med mig om ett främmande land med en lyssande framtid för min familj. Det lät väldigt Skumt men min familj hade inget val än attt tro på han. Vi packade våra väskor sent på kvällen med endast dom nödvändigaste saker. Vi började springa för våra liv till lastbilen som skulle ta oss till usa sent på natten för att inte bli sedda av kartellen. Efter en lång stund av springande så så kom vi fram till lastbilen som tog oss på en resa mot USA och nu är det ett nytt kapitel i mitt liv som väntas på att bli skrivet

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en seriös och aktiv spelare som gör bra rp och vill ha kul med mina väner

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är en aktiv och seriös rp spelare och kan bidra med roliga scenarion

Hur många timmar har du på FiveM? 258

Hur hittade du Multistaden? Har alltid vetat vad multistaden är för server genom mina vänner och kännde att de va dags att ge den en chans

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka