Accepterad Kanapka | Medlem ansökning [1skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanapka

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Eryk

Vad är ditt discord namn? kanapka_

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Dover och är föredetta kriminell på Unvie men på grund av omständigheter så har han "flyttat ifrån" Unive i några dagar men han önskar nu att få komma tillbaka och även få tillbaka sitt medborgarskap.
Ben är en väldigt skön och allmänt trevlig person men han har lite agressionsproblem, Han växte upp utan föräldrar vilket har lett till ett väldigt sorgset liv och en förebildslös uppväxt där han helt enkelt fått lära sig allting själv, laga sin egna mat och helt enkelt lära sig om livet på egen hand vilket har format honom till den personen han är nu!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra och kreativ RP som kommer se till att alltid försöka hålla en hög RP nivå på mitt RP:ande. Kommer eventuellt bidra med Polis rp eller liknande i framtiden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att t.ex. ha kul och inte för att vinna. om man spelar för motpartens vinst så är det som t.ex. Du gör ett väl utfört bankrån med mycket förhandling och en rolig samt lång efterjagan men tillslut så blir du fångad, det är att spela för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM NLR PWG PWG2 META COPBAIT SUNTFÖRNUFT osv...

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? bope

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka