Nekad Kanapka | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanapka

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fknYrik/

Ditt Hex-ID: 1100001083de072

Vad är din discord tagg? Kanapka#9999

Vem var det som bannade dig? Complain

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Combat Logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffen i fråga drog en helt ogiltig och inkorrekt slutsats som man absolut inte ska göra som staff, där jag blev anklagad för att ha Combat loggat och därefter blivit bannad och tillhörande åtgärder till det utan att staffen ens haft konkreta underlag och/eller bevis på det. Till att börja med så fanns det inte ens en anledning för mig att combat logga i det scenariot och det hade inte gett mig någon fördel överhuvud taget i och med att alla klarade sig endå från det scenariot så den enda anledningen som jag blir anklagad för är ej giltig från min synvinkel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 / 3 kompisar var ute och körde bara minns inte exakt hur många vi var. Sen stötte vi på några i en bil som vi började prata med sen märkte vi att det var några vi tydligen hade bråk med som krävde massa pengar och vapen av oss annars skulle det bli krig, sen börjar vi rikta och försöka kidnappa dem men de började skjuta mot oss så vi dödade dom sen kom polisen och skjöt mot mig och dödade mig och precis när jag skulle bli upp plockad av mina vänner så får jag ström avbrott och skriver även det i gängchatten, med en bild under där min dator är helt död, men då anser staffsen att de ser en reflektion av en lampa i min bild som jag även förklarade att ifall det skulle vara en ljus källa så är det min kompis som satt och tittade på film i rummet tills allt stängdes ned som eventuellt tänt en ficklampa eller på telefonen men staffsen valde endå att lägga en 15 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att denna ban är felaktig då den har lagts på ogiltiga och icke konkreta grunder, vilket inte hör hemma på Unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt alla bans men majoriteten var när jag var helt ny och inte kunde så mycket om RP och endast slängde mig in i allt bara utan att ha någon förebyggande kunskap.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bett mina föräldrar fixa ett bättre elbolag som inte kan få strömavbrott eller något.
Kanske försökt vara tydligare i samtalet, men ser endå inte i första hand att det är jag som gjort fel när jag blev bannad utan konkreta bevis eller några överhuvudtaget underlag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att allt man har kan försvinna på en sekund utan anledning och man blir helt maktlös mot staffs såfort de endast knäpper med fingrarna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes sir.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka