Nekad Kanapka | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanapka

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kanapka_

Ditt Hex-ID: 1100001083de072

Vad är din discord tagg? Kanapka_

Vem var det som bannade dig? @IndianTechSupport

Bild på banmeddelande: banmeddelande.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Indian valde att banna mig på väldigt giltiga grunder och tycker att det var helt rätt gjort av honom då jag ej kunde kontrollera mig själv och VDM:ade en person efter att han hade sagt något som påverkade mig väldigt mycket både ooc och ingame därför jag också agerade som jag gjorde vilket då resulterade i en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vill inte gå ut med sån information offentligt på Unives forum så kommer skicka det i din PM @IndianTech & @320

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban utan den lades helt korrekt, jag blev väldigt impulsiv av det personen hade sagt till mig så jag agerade på ett sätt som är totalt oacceptabelt, Jag vet att det var jag som gjorde fel och detta kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. (26 tidigare bans, varav 3 senaste 3 månaderna)

Många bans var väldigt länge sen då jag spelat på unive sedan slutet på 2020 så jag kommer faktiskt inte ihåg och kan tyvärr inte skriva /banhistory då jag är bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat hålla min ilska inom mig och inte utspela den genom regelbrott, borde ha RP:at mig fram eller inte låtit mina OOC "känslor" ta över ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig mycket av bannen, jag kommer inte att agera lika impulsivt igen och tänka till en extra gång innan jag bestämmer mig för att göra något så pass impulsivt som det jag gjorde idag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstått.

Kanapka för i helvete. Dethär e ju en grundregel. Hur ska du kunna hålla uppe Askar om du blir bannad för dethär?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka