Nekad Kanapka | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanapka

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? eryk

Vad heter du på discord? Kanapka_

Vad är ditt Hex:ID 1100001083de072

Ange ditt födelsedatum 24 April 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje lediga dag från jobbet kan jag spela dessa tider.

Måndag 16-03
Tisdag 16-03
Onsdag 16-03
Torsdag 16-03
Fredag 13 - 04
Lördag 13 - 04
Söndag 16 - 03

Givetvis med pauser emellan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 Lyckas inte få bilden bifogad så den kan fås i pm vid eventuell intervju.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som ser till att den allmänna RP:n följs och att folk som t.ex. lallar på piiren ska bli bannade så fort som möjligt så att för att staffs kanske inte alltid kan närvara lika fort som kanske en servervakt som råkar ha vägarna förbi och ser denna lallare.
Ser servervakter som typ en "under-staff" som kan ta små åtgärder men endå ta stora beslut samtidigt t.ex. med förlängning av bans.
Tycker att en servervakt bör vara en exemplarisk spelare och hålla en hög ribba på sin RP nivå alla tider, för att även kunna framstå som en förebild för andra och visa ett bra exempel på hur andra också ska RPa.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vill vara servervakt för att hjälpa till på servern och hjälpa till bygga vidare på Unive's community. Vill visa ett gott exempel för alla som RP:ar på Unive, genom att hålla en hög ribba på mitt egna RP:ande så kan jag på så vis vara ett gott exempel.
Känner också att jag vill bidra till Unive's staff team så gott jag kan i och med att jag jobbar en del så skulle ej funka med ett regelbundet staff arbete, därför vänder jag mig nu till denna tjänsten istället, en lite friare och lite mindre ansvar än att vara staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex. när man väljer att banna en av två personer som lallar bara för att en av dom råkar vara din kompis, eller om du blir partisk i dina val av användning av dina perms.
Ett exempel på abuse är t.ex. om man håller på att slåss med sin kompis på fightclub och inte RP:ar på skador och väljer att revivea sig själv istället.
Abuse och korruption är strikt förbjudet om man vill behålla sin titel som servervakt och det är väldigt viktigt att tänka efter en extra gång innan man väljer att använda sina perms för att kolla av ifall det faktist är rätt och det som ska göras.

Nekad.
Anledning:
Vänta 2 månader efter en Permanent avstängning innan du ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 2024-04-20. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka