kan ej komma in

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zimbabwe

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
5
Hej jag skulle försöka komma in till servern men det står ⚠️ Vi upptäckte en VPN! Har den på? Se till att stänga av den och försök igen. Kommer fortfarande inte in? Då handlar det förmodligen om att du har en korrupt IP. Prova igen, ifall det inte fungerar starta om ditt spel sen har jag testat att starta om spelet men jag har testat alla metoder som till exempel att starta om min dator typ 4-5 gånger och jag har ominstallerat fivem typ 6 gånger och jag har ingen VPN och jag vet inte varför det står eftersom jag har ingenting och jag vill jätte gärna spela fivem så kan någon snälla hjälpa mig

jag har med fått upp det men gå in på dinna inställningar på datorn och hitta Vpn inställningar o stäng av dom funkar inte de så kan du kopiera det som står på fiveM när du försöker connecta o klistra in de på google så kan du se alla olika lössningar för det =)

Hej jag skulle försöka komma in till servern men det står ⚠️ Vi upptäckte en VPN! Har den på? Se till att stänga av den och försök igen. Kommer fortfarande inte in? Då handlar det förmodligen om att du har en korrupt IP. Prova igen, ifall det inte fungerar starta om ditt spel sen har jag testat att starta om spelet men jag har testat alla metoder som till exempel att starta om min dator typ 4-5 gånger och jag har ominstallerat fivem typ 6 gånger och jag har ingen VPN och jag vet inte varför det står eftersom jag har ingenting och jag vill jätte gärna spela fivem så kan någon snälla hjälpa mig
har samma problem har du löst det?

⚠️ Vi upptäckte en VPN! Har den på? Se till att stänga av den och försök igen. Kommer fortfarande inte in? Då handlar det förmodligen om att du har en korrupt IP. Prova igen, ifall det inte fungerar starta om ditt spel.
Hej vad ska jag göra. Jag kan inte komma in.

Tillbaka